Overslaan naar content

Customer service tweede lijn

  • Hybride
    • Zwolle, Overijssel, Nederland
  • € 2.650 per maand
  • Klantenservice

Functieomschrijving

Ben jij de probleemoplosser die energie krijgt van klantenservice én technologie? Dan hebben we goed nieuws voor je! Bij Yourhosting krijg je de kans om deel uit te maken van een dynamisch en groeiend bedrijf, waar je klanten gaat helpen met al hun vragen over domeinnamen en webhosting. Geen zorgen als je nog niet alles weet, met onze uitgebreide training stomen we je klaar om de ultieme Support Specialist te worden. Klinkt dit als jouw volgende uitdaging? Sluit je aan bij ons gezellige team en groei mee in een omgeving waar je elke dag kunt leren, ontwikkelen en klanten blij maakt!



Wat ga je doen?

Als Customer service specialist tweede lijn bij Yourhosting ben jij dé held voor onze klanten! Met meer dan 2 miljoen domeinnamen in beheer, hebben we regelmatig te maken met technische vragen. Dankzij jouw inzet kunnen wij onze klanten voorzien van persoonlijke en professionele telefonische support. Of een klant nu belt met een technisch probleem of hulp nodig heeft bij bijvoorbeeld het instellen van een e-mailadres of upgraden naar een groter hostingpakket, jij denkt proactief mee en biedt de perfecte oplossing.

Elke klant is uniek, maar met onze ruime ervaring hebben we de meest voorkomende vragen in kaart gebracht. Jij staat klaar om deze snel en efficiënt af te handelen, zodat elke klant tevreden ophangt!


Training

Bij Yourhosting start je met een uitgebreide training, waarin je alle technische kennis opdoet die je nodig hebt als Support Specialist. Onze ervaren trainers begeleiden je stap voor stap. Ook na de training krijg je blijvende ondersteuning van ons team van Training en Quality Specialisten, zodat je je vaardigheden kunt blijven ontwikkelen en vol vertrouwen elke klantvraag kunt oplossen​


Verantwoordelijkheden:

  • Beantwoorden van klantvragen en bieden van technische ondersteuning via telefoon, e-mail en chat.

  • Oplossingen bieden voor vraagstukken op de tweede lijn.

  • Oplossen van technische problemen met betrekking tot hosting, domeinnamen en e-mailinstellingen.

  • Registreren en bijhouden van klantinteracties en klantgegevens in ons CRM-systeem.

  • Adviseren van klanten over de best passende hostingoplossingen en upgrades.

  • Proactief identificeren van verbetermogelijkheden in onze klantenserviceprocessen en -procedures.

  • Samenwerken met interne teams om klantgerichte oplossingen te bieden en escalaties naar de juiste afdeling door te verwijzen indien nodig.

Vereisten


Vereiste vaardigheden en kwalificaties:

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau.

  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.

  • Technische affiniteit en interesse in webhosting en cloudoplossingen.

  • Minimaal één jaar aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie. 

  • Klantgerichte instelling en vermogen om oplossingsgericht te denken.

  • Goed kunnen omgaan met werken in een dynamische omgeving met verschuivende prioriteiten.

  • Ervaring met softwaresystemen, CMS-systemen en scripttalen.

Wat bieden wij jou?

  • Een verantwoordelijke functie in een innovatieve en groeiende organisatie

  • Je kunt een deel van het jaar flexibel remote werken vanuit een plek binnen Europa, zolang het past binnen ons beleid

  • Thuiswerkvergoeding van €2,40 per dag of reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer

  • Voor jouw internetkosten ontvang je €25,- per maand bij een fulltime dienstverband . Werk je parttime? Dan passen we dit bedrag netjes naar rato aan

  • 26 vakantiedagen met de mogelijkheid tot uitbreiding

  • Geen pensioeninhouding want wij betalen jouw pensioen volledig.

  • Een persoonlijk ontwikkelbudget van €1.000,- per jaar. Of je nu iets nieuws wilt leren of gewoon heel goed wilt worden in iets wat je al doet

     

    Extra’s die nét dat beetje extra geven:

  • Jij bepaalt hoe je vakantiegeld wordt uitbetaald: maandelijks wat extra of één keer per jaar het ‘YES!’moment

  • We denken mee over een thuiswerkplek waar je rug en nek blij van worden. Je krijgt natuurlijk ook een laptop van de zaak.

  • Gezellige bedrijfsevents van grote bijeenkomsten tot kleine borrels, we houden van verbinden

  • Regelmatig mini-events door collega’s zelf georganiseerd: denk aan volleybaltoernooien, quizavonden en bordspelbattles

  • Drie kantoorlocaties om uit te kiezen: Zwolle, Lelystad of Maassluis – mix & match wat voor jou werkt

  • Gratis toegang tot een budgetcoach. Voor als je liever grip op je geld hebt dan een gat in je hand. Anoniem, professioneel en zonder oordeel


Heb jij een passie voor klantenservice en technologie? Wil je deel uitmaken van een gemotiveerd team dat streeft naar klanttevredenheid? Solliciteer dan nu als Support Specialist bij Yourhosting en help onze klanten met hun hostingbehoeften.

of

Apply with Indeed onbeschikbaar
Hybride
  • Zwolle, Overijssel, Nederland
€ 2.650 per maand
Klantenservice

"Een nieuwe baan zoeken is een spannende stap, en dat snappen we helemaal. Of je nu aan het begin van je carrière staat of een volgende stap zet, wij zorgen ervoor dat je precies weet wat je van ons kunt verwachten tijdens het sollicitatieproces."

Werken bij Yourhosting; bekijk het voordeel voor jou!