Over het werk
Hoe ben je bij Yourhosting terechtgekomen? Via via! Een kennis van mijn vriendin werkte hier en zei meteen: "Er staat een biervat in de kantine!" Ze kwam zelf uit de horeca (net als ik) en vertelde dat de overstap van de horeca naar een kantoorbaan bij Yourhosting haar heel goed beviel. Dat klonk als iets voor mij en zo is het balletje gaan rollen.
Wat doe je precies in je functie? Ik ben de hele dag in gesprek met klanten: bellen, luisteren, meedenken, oplossen. Geen vraag is te gek en ik haal er veel plezier uit om mensen écht verder te helpen. Klanten blij maken, daar doe ik het voor.
Hoe ziet een gemiddelde werkdag eruit? We starten de dag met een stand-up: even met het hele team checken hoe het gaat, wat er speelt en waar we op moeten letten. Om 9 uur gaan de lijnen open en dan gaan we ervoor om onze klanten zo goed mogelijk te helpen.
Wat vind je het leukste aan je werk? Ik vind het tof om echt de tijd te nemen voor ingewikkelde vragen. Zeker bij particuliere klanten: ze bellen soms met grote zorgen of frustraties en ik help ze dan van begin tot eind. Dat puzzelen en oplossen, daar krijg ik energie van.
(En ja, ik moet soms wel bewust professioneel blijven, want ik vind het ook heel leuk om met klanten te levelen)