Skip to content

Klantenservice Medewerker Yourhosting

RemoteNederland, Overijssel, ZwolleKlantenservice

Functieomschrijving

Ben jij onze nieuwe probleemoplosser?

Als Support Specialist ga je net een stapje verder en zorg je ervoor dat onze klanten, zonder zorgen en problemen, hun website, e-mail en andere online diensten up and running hebben. 


Jij bent ons visitekaartje en biedt onze klanten de beste service via telefoon, chat, webcare op social media of e-mail. Je bent proactief en denkt met de klant mee. 


Wat je gaat doen

Op maandag start je met de stand-up, samen met de rest van je team. Er wordt teruggeblikt op de afgelopen week en vooruit gekeken naar de komende week. Daarna ga je aan de slag. Je helpt bij heel veel verschillende soorten problemen. Dit doe je voor mensen in de chat of via de telefoon, maar ook verzorg je de webcare op social media of reageer je op reviews die we hebben gekregen.

Aan jou de uitdaging om de klant te helpen met een probleem en altijd een stapje verder te gaan door te kijken of er andere problemen zijn die opgelost kunnen worden, eventueel met andere interessante producten. Vragen die langs kunnen komen zijn onder andere het instellen van e-mail op een iPhone of over de upgrade naar een groter hostingpakket.


Je collega’s op de klantenservice zijn jong, ambitieus en enthousiast. De sfeer is lekker informeel met ruimte voor een goeie grap op zijn tijd. Lees ook maar eens het verhaal van Ylona. Zij werkt ook in het klantenservice team.


Het wij-gevoel is belangrijk in onze cultuur. Daarom organiseren we regelmatig leuke activiteiten en uitjes, maar ook in de pauzes is er, als je op kantoor werkt, ruimte om een potje FIFA tegen collega’s te spelen of samen een wandeling te maken als je even een frisse neus wilt halen.


Na je inwerkperiode (van ongeveer 4 weken), kun je in overleg met je teamleider bepalen of je thuis of op kantoor werkt. Er zijn collega's die (bijna) helemaal vanuit huis werken, sommigen komen regelmatig naar kantoor en anderen zijn (bijna) altijd op kantoor. Genoeg keuze dus :)

Vereisten

Naast een goede match met onze cultuur, vinden we dit ook belangrijk:

  • MBO+ werk- en denkniveau;

  • Een klantgerichte, flexibele en commerciële mindset;

  • Minimaal 1 jaar ervaring met klantcontact via telefoon en email/chat;

  • Goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal;

  • 28 – 40 uur per week beschikbaarheid;

  • Je bent bereid om doordeweeks één avond (tot 21:00 uur) te werken en één keer in de vier weken op zaterdag (van 09:00 tot 17:00 uur);

  • Je woont (bij voorkeur) in omgeving Zwolle.



Wij vragen het beste, daar mag je ook iets voor terug verwachten


We vragen om een kwalitatief goede Support Specialist, daar mag je natuurlijk ook iets voor terug verwachten, namelijk:

  • Je krijg 4 weken betaalde training over onze technologie, producten en klantenservice

  • De mogelijkheden om hybride te werken: thuis en/of op kantoor

  • Een laagdrempelige en informele bedrijfscultuur binnen een jong bedrijf;

  • Deelname aan onze pensioenregeling: wij betalen je pensioenpremie en je hebt de mogelijkheid om extra pensioen te sparen.

  • Thuiswerk- en internetvergoeding voor de dagen dat je thuiswerkt

  • Reiskostenvergoeding voor de dagen dat je op kantoor werkt

  • 26 vakantiedagen, met de mogelijkheid om vakantiedagen te kopen of verkopen;

  • Laptop van de zaak;

  • Mogelijkheid om je verder te ontwikkelen


En er zijn er nog meer redenen om bij ons te komen werken. Bekijk hier alle voordelen.


of

Werken bij Yourhosting, past bij jou!

Wij willen graag dat iedereen bij Yourhosting een goede balans heeft tussen werk en privé. Daarom hebben wij 15 voordelen die ervoor zorgen dat jouw nieuwe job goed bij jouw leven kan passen.