Overslaan naar content

Support Specialist (remote)

RemoteZwolle, Overijssel, Nederland€ 2.350 - € 2.500 per maandKlantenservice

Functieomschrijving

Word jij het visitekaartje van onze organisatie? Heb je affiniteit met ICT/webhosting of wil je hier graag meer over leren? Dan is de functie van Support Specialist bij Yourhosting iets voor jou!


Wat ga je doen?

Als Support Specialist bij Yourhosting ben jij het eerste aanspreekpunt van onze klanten. We hebben ruim 2 miljoen domeinnamen in ons beheer en daarvoor wordt regelmatig technische ondersteuning gevraagd. Dankzij jouw inzet kunnen wij onze klanten deze persoonlijke telefonische service bieden. Belt een klant met een (technisch) probleem? Dan denk jij proactief mee. Vragen die voorbij komen zijn bijvoorbeeld: Hoe stel ik mijn persoonlijke e-mail adres in, of hoe kan ik upgraden naar een groter hostingspakket?

Geen klant is natuurlijk hetzelfde, maar met onze ervaring kunnen we inmiddels wel onderscheid maken in de meest voorkomende vragen. Deze vragen zal jij als Support Specialist afhandelen. Benieuwd hoe het werken als Support Specialist er uit ziet? Lees eens het verhaal van Doetje; zij vertelt je er alles over.

Geen ervaring?
Dat is geen probleem! Wel is het belangrijk dat je leergierig bent en graag meer wil leren over websites, webhosting en klantenservice. Onze Trainers stomen jou in twee tot drie weken klaar tot Support Specialist . En binnen de kortste keren weet jij ons te vertellen wat de termen: DNS, FTP, MySQL, DirectAdmin, Plesk, E-mail, IMAP en SMTP inhouden. Ook na deze weken bieden wij begeleiding. Wij hebben namelijk onze eigen Training en Quality specialisten die voor jou klaarstaan.


Verantwoordelijkheden:

  • Beantwoorden van klantvragen en bieden van technische ondersteuning via telefoon, e-mail en chat.
  • Oplossen van technische problemen met betrekking tot hosting, domeinnamen en e-mailinstellingen.
  • Registreren en bijhouden van klantinteracties en klantgegevens in ons CRM-systeem.
  • Adviseren van klanten over de best passende hostingoplossingen en upgrades.
  • Proactief identificeren van verbetermogelijkheden in onze klantenserviceprocessen en -procedures.
  • Samenwerken met interne teams om klantgerichte oplossingen te bieden en escalaties naar de juiste afdeling door te verwijzen indien nodig

Vereisten

Vereiste vaardigheden en kwalificaties:

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Technische affiniteit en interesse in webhosting en cloudoplossingen.
  • Klantgerichte instelling en vermogen om oplossingsgericht te denken.
  • Goed kunnen omgaan met werken in een dynamische omgeving met verschuivende prioriteiten.
  • Ervaring met klantenservice, bij voorkeur in een technische omgeving, is een pluspunt.


Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende functie binnen een groeiend en innovatief bedrijf;
  • Een gezellig en professioneel team met enthousiaste collega's;
  • Een startsalaris tussen de € 2.350,- tot € 2.500,- o.b.v. 40 uur per week;
  • Thuiswerkvergoeding van € 2,35- per dag of reiskostenvergoeding € 0,23 per kilometer;
  • 26 vakantiedagen en de mogelijkheid tot meer;
  • Internetvergoeding van € 25,- per maand o.b.v. 40 uur per week;
  • Jouw werkgever betaalt jouw werknemersbijdrage, dus geen pensioeninhouding op jouw salaris;
  • Elke maand een gezellige lunch op ons kantoor in Zwolle;
  • Mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen en door te groeien binnen het bedrijf.


Heb jij een passie voor klantenservice en technologie? Wil je deel uitmaken van een gemotiveerd team dat streeft naar klanttevredenheid? Solliciteer dan nu als Support Specialist bij Yourhosting en help onze klanten met hun hostingbehoeften.


Hoe te solliciteren:
Klik op de button en we spreken je snel! 


Bij indiensttreding vragen wij om een geldige VOG, dit wordt door ons vergoed.

of

Werken bij Yourhosting; bekijk het voordeel voor jou!